Fountain hook na The International 3
Každý organizátor turnajů se k použití chyb ve hře staví jinak. Například ve hře CS:GO team Fnatic při použití boostu na mapě Overpass, který dovolil boostnutému hráči vidět skrz průhlednou texturu dění na velké časti mapy, byl donucen se vzdát. Ale v Dotě NaVi po použití fountain hooku mohli v pohodě dohrát turnaj.
Fountain hook je kombinace dvou kouzel Meat Hook od Pudge a teleportu Test of Faith od hrdiny Chen. Provedení zní jednoduše. Chen začne teleportovat Pudge a těsně před telepornutím Pudge hodí hook a zatáhne s sebou k fontánce cokoliv co trefil. Když se kombo podaří, je z toho skoro stoprocentní kill, Meat Hook sám o sobě dá protihráči mnoho poškození a fontána se postará o zbytek.
Toto kombo bylo velmi těžké provést správně. Hráči museli kouzla perfektně načasovat a hook musel trefil cíl. Proto byl často Pudge teleportnutý k fontánce bez masa na hooku. Tím ztrácel čas, kdy mohl pobírat zkušenosti a peníze nebo pomáhat v soubojích.
Fountain hook byl v Dotě dlouho, ale slávu získal až v roce 2013 na jednom z největších Dota 2 turnajů The International 3, kdy díky tomuto „bugu“ tým Natus Vincere otočili zápas proti týmu TongFu. Dendi s Puppeym v tomto zápase trefili 7 fountain hooků.
Dota komunita se rozdělila na dva tábory. Jeden, který fountain hooky miloval a říkal že do Doty patří jako spousta jiných věcí, které nebyly původně zamýšleny jako mechaniky. Například stackování neutral kempů, které má kořeny až ve Warcraft 3 modu DotA. Jenže tábor, který fountain hooky nesnášel byl hlasitější. Pár měsíců po TI3 bylo změněno chování Meat Hooku, už nadále nebyly hooknuté jednotky táhnuty na aktuání pozici Pudgeho, ale na pozici, kde byl Hook vykouzlen.