Adil “ScreaM“ Benrlitom

Off
1, 10, 11, 12, 13, 14, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, Nezařazené

Lidé na Screama pohlížejí z několika úhlů. Jedna skupina tvrdí, že se jedná pouze o průměrného hráče a druhá říká, že se už nikdy nedočkáme větší legendy, než je on. Proč jsou tedy tak rozporuplné názory a kde je vlastně pravda?
Začněme s fakty – Adil Benrlitom pochází původně z Belgie. Již ve svém mládí započal velmi úspěšnou kariéru ve hře Counter Strike, kde se zapsal do paměti mnoha lidí pod přezdívkou ScreaM. Za svou dobu aktivního hraní vystřídal hned několik týmů, mezi ty největší patří třeba Titan, Epsilon, Kinguin, G2 a Envy. I přes tak velká jména ale nemůžeme říct, že by byl Scream zrovna úspěným hráčem. Pár trofejí sice na svém kontě má, ale legendu z něj udělalo úplně něco jiného.
Když se v dnešní době řekne „headshot,“ na jakého hráče si vzpomenete jako první? Ti, kdo alespoň trochu sledovali Counter Strike scénu od roku 2013 možná na tuto otázku odpoví právě Scream. Já tedy určitě. Scream si totiž do dnešního dne drží to největší headshot ratio, které kdy bylo zaznamenáno v jakémkoli Counter Strike titulu. A to už Counter Strike ani nehraje!
Dříve si hráči mysleli, že k profesionálnímu hraní je potřeba mít speciální talent. Scream však tento koncept převrátil vzhůru nohama. Celému světu dokázal, že talent, který někteří získali od přírody, se dá velmi snadno překonat pílí. V jednom z nedávných rozhovorů mluvil o tom, že na svém začátku byl vlastně průměrný hráč. Aby se ale vyrovnal ostatním, trávil hodiny a hodiny na virtuálních střelnicích, kde pomalu pracoval na svém míření. Uběhlo pár let a navždy se zapsal do historie Counter Striku jako „Headshot Machine.“ A z tohoto příběhu se dá čerpat i mimo esportové prostředí, ať už jde o školu, zaměstnání nebo něco, v čem chceme být prostě jen dobří.
I přes svůj obdiv, který pro Screama mám, musím říct, že vše bohužel není tak růžové. I jeho kariéra zažila totiž spoustu pádů. Jak je možné, že headshotová legenda střídala týmy jeden za druhým? Oficiální verzí je to, že se Screamem je prostě jen těžké hrát. Při sledování zápasů, ve kterých se Scream objevil, možná ale narazíme na úplně jiný problém. Často se stává, že v esportových týmech vládne jistá hierarchie, a protože Scream byl většinou podceňován svým team leaderem, stávalo se, že hrál na pozicích, které mu prostě a jednoduše neseděly. Jeho neskutečný potenciál tak zůstával potlačován. I takto totiž může vypadat svět esportu, kde hraje svou roli i štěstí. Není proto divu, že se Scream rozhodl svět Counter Striku opustit.
Na scénu však vstoupila úplně jiná hra – Valorant. Scream byl jedním z prvních hráčů, kteří oficiálně oznámili, že opouštějí CS:GO, aby hledali své odpovědi právě ve Valorantu. A myslím, že Scream ji skutečně našel. Pro důkaz stačí zaskočit na jeden z jeho streamů. Scream byl vždy velmi skromným a pokorným hráčem, ale už dlouho jsem jej neviděl takto šťastného. Učinit toto těžké rozhodnutí se určitě vyplatilo a já jsem zvědavý, jak Scream ovlivní scénu této začínající hry. Nedávno navíc podepsal smlouvu s týmem Liquid. Tým zatím nepůsobí moc sehraně a je možné, že budou potřeba nějaké změny. Pokud se ale konečně objeví team leader, který dokáže Screamův potenciál využít naplno, můžeme stát u zrodu legendy, o které se bude mluvit ještě desítky let.